ماجراهای من و زندگی!

اونقدر رنگ جدید ناخن هام رو دوست دارم که دلم میخواد تا ابد همین رنگ رو تکرار کنم ...

اینقدر ملیح و ظریف مگه داریم؟

جالبه که منه سخت پسد در عرض ۳ ثانیه انتخابش کردم انقدر ماه بود

شاید بعدا پست رو اصلاح کنم و عکسش رو آپلود کنم .

امیدوارم از این پست فقط خاطره ی این رنگ زیبا به یاد بمونه ، نه اینکه خواب موندم و دیر رسیدم سالن و کلی استرس کشیدم و مجبور شدیم تکنیک رو عوض کنیم

باز خداروشکر حامی بیدارم کرد و رسوندتم و الا باید کلی خسارت میدادم

قربونش برم که اینقدر مهربونه خدا حفظش کنه

پ.ن: فاک به استرس، باز خونریزی روده عصبی ...

نمیدونم اگه داروهای ضد استرس نمیخوردم دیگه میخواست چی بشه .

البته که میدونم ، کاش دیگه هیچوقت اون روزا نیاد ...!

+ تاریخ سه شنبه بیست و ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 13:20 نویسنده ارغوان |