|
ماجراهای من و زندگی!
|
اونقدر رنگ جدید ناخن هام رو دوست دارم که دلم میخواد تا ابد همین رنگ رو تکرار کنم ...
اینقدر ملیح و ظریف مگه داریم؟
جالبه که منه سخت پسد در عرض ۳ ثانیه انتخابش کردم انقدر ماه بود
شاید بعدا پست رو اصلاح کنم و عکسش رو آپلود کنم .
امیدوارم از این پست فقط خاطره ی این رنگ زیبا به یاد بمونه ، نه اینکه خواب موندم و دیر رسیدم سالن و کلی استرس کشیدم و مجبور شدیم تکنیک رو عوض کنیم 
باز خداروشکر حامی بیدارم کرد و رسوندتم و الا باید کلی خسارت میدادم 
قربونش برم که اینقدر مهربونه
خدا حفظش کنه

پ.ن: فاک به استرس، باز خونریزی روده عصبی ...
نمیدونم اگه داروهای ضد استرس نمیخوردم دیگه میخواست چی بشه .
البته که میدونم ، کاش دیگه هیچوقت اون روزا نیاد ...!