|
ماجراهای من و زندگی!
|
شوهرش افسردگی گرفته
مردی که یک وورکوهولیک به تمام معنا بود و حتی توی عید و پنجشنبه جمعه هم کار میکرد ، الان چند ماهه سرکار نرفته
دیروز دیدمش و کلی باهاش حرف زدم ، به زنش گفت چقدر حرفایی که باهم زدیم براش موثر بوده .
نشون به اون نشون که باز بعد اینهمه وقت رفت سرکار، روحیه گرفت،مهمونی اومد و به زور سفر هم بردمش و کلی بهش خوش گذشت ...
حالا دوستان افاضه میکنند که چرا چشماش اینجوری وق زده و ترسناک شده
این افسردگی نیست ، براش جادو کردن ...
حتی یکیشون گفت من میدونم کی جادوش کرده ولی بهتون نمیگم!
خلاصه که افتادن که براش باطل السحر بگیرن .
میدونم که چقدر خانواده ی جادوگر و خطرناکی داره و ممکنه واقعا اینکارو کرده باشن
ولی تهش که چی؟ بالاخره که باید پروسه ی درمان رو طی کنه ...
امیدوارم همه کسانی که درگیر بیماری های روانی هستند، من جمله خودم، خوب خوب شیم .