ماجراهای من و زندگی!

شوهرش افسردگی گرفته

مردی که یک وورکوهولیک به تمام معنا بود و حتی توی عید و پنجشنبه جمعه هم کار میکرد ، الان چند ماهه سرکار نرفته

دیروز دیدمش و کلی باهاش حرف زدم ، به زنش گفت چقدر حرفایی که باهم زدیم براش موثر بوده .

نشون به اون نشون که باز بعد اینهمه وقت رفت سرکار، روحیه گرفت،مهمونی اومد و به زور سفر هم بردمش و کلی بهش خوش گذشت ...

حالا دوستان افاضه میکنند که چرا چشماش اینجوری وق زده و ترسناک شده

این افسردگی نیست ، براش جادو کردن ...

حتی یکیشون گفت من میدونم کی جادوش کرده ولی بهتون نمیگم!

خلاصه که افتادن که براش باطل السحر بگیرن .

میدونم که چقدر خانواده ی جادوگر و خطرناکی داره و ممکنه واقعا اینکارو کرده باشن

ولی تهش که چی؟ بالاخره که باید پروسه ی درمان رو طی کنه ...

امیدوارم همه کسانی که درگیر بیماری های روانی هستند، من جمله خودم، خوب خوب شیم .

+ تاریخ چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۴۰۲ ساعت 1:53 نویسنده ارغوان |