|
ماجراهای من و زندگی!
|
این سومین باریه که دارم موقع آلمانی خوندن پنیک میکنم ...
از صبح خیلی فشار روم بود ،استرس دوتا مصاحبه ی کاری ، مشاجره با حامی و بعد مجبور کردن خودم به خوندن یک متن سخت آلمانی ... دیگه زیادی بهم فشار اومد و پنیک شروع شد .
حالا کاری نداریم ولی موقع آلمانی خوندن پنیک نکنی تعحبه 
من وقتایی که پنیک میکنم گلاب حالمو خیلی سریع خوب میکنه ... دقت کنید که گلاب حتما باید خالص باشه . بابای حامی خودش برامون گلاب درست میکنه و واقعا چندین بار منو تو پنیک های سختم نجات داده .
بجاش ریده تو وضع آلرژیم 
دیگه همین دیگه ، یک بار دیگه زنده موندم ، خودافس