|
ماجراهای من و زندگی!
|
زندگی بدون بچه های ایران بی معنیه ، حالا که نیستین نشستم وبلاگاتونو جوریدم، پست های قدیمی خودم و کامنت هاتونو دوباره خوندم و قربون صدقتون رفتم، چقدر آدم نازنین و حسابی دورمن و چقدر حیف که غیبت کردم از بودن در کنارتون .
رستا،مینا مهرآفرین،سمیرا،غنچه،نگاه،سیما،مینا،زهرا و کلی دوست نازنین دیگه ، چقددددر دلتنگتونم . کاش جنگ زودتر تموم شه و برگردین، دلم برای خوندن روزمره هاتون تنگ شده، دلم برای روزهایی که دغدغه هامون روتین زندگی هامون بود نه درد جنگ ، تنگ شده . قول میدم این سری بیشتر قدرتونو بدونم 🥺 دورتون بگردم💚